poniedziałek, 4 lutego 2013

Uwaga!!

Najpierw chciałabym zapalić znicz dla Kola (*), ponieważ to druga moja ulubiona postać.
Wejdź i zobacz <3. Mogliby zabić Matta. Kto także jest smutny przez śmierć Kola niech w komentarzu doda znicz.
A druga rzecz o, której chce wam powiedzieć, że jeszcze w tym tygodniu dodam nową notkę i to może być ostatnia, bo chyba będę musiała zawiesić bloga. Przykro mi z tego powodu, ale jeśli chce dostać się do wymarzonej szkoły muszę się wziąć do nauki. Przepraszam tych, którzy go lubią i czytają.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

5 komentarzy:

  1. (*) Kocham Kola
    A teraz moja reakcja na drugą część ogłoszenia :"Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...!!!" Jest mi przykro z tego powodu, ale tak samo jak ty chcę się dostać do dobrej szkoły a blog to trochę utrudnia. Rozumiem, ale i tak jest mi smutno, ponieważ uwielbiam Twoje opowiadanie, przez to że jest inne od reszty, ma ciekawą fabułę :) Liczę jednak na to, że co jakiś czas będziesz dodawała rozdział :D Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. (*) Kol <3

    Nie ! To straszne ! Tak bardzo lubię twojego bloga :( Jednak rozumiem sama przez to przechodziłam. Mam nadzieję ,że jakoś to ogarniesz ;) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda :( :( ale rozumiem twoje powody , mam nadzieję że się dostaniesz do swojej wymarzonej szkoły :D powodzenia i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. (*) [*] <3 Kol kochamy cię - jesteś w naszych sercach... i będziesz na wieki :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. (*) Czemu jedni z najlepszych umierają tak wcześnie.
    (*) Był jeszcze taki młody.
    (*) Miał jeszcze tyle do przeżycia.
    (*) Kochamy Cię Kol.
    (*) Nigdy nie zapomne.
    (*) FOREVER, TOGETHER AND ALOWEYS.

    OdpowiedzUsuń