poniedziałek, 4 lutego 2013

Nominacje

A więc tak kilka słow ode mnie. Odpowiem na wszystkie nominacje tutaj, bo nie chce mi się tego robić w kilku postach ;D. Ok to zaczynamy ;D.


Jest to nominacja otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest ona przyznawana blogom mniejszej ilości obserwujących, dając możliwość rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy   odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby , która cię nominowała. Następnie nominujesz 11 ( nie można jednak nominować osoby która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań.
Zostałam nominowana przez Anna Sophie z bloga : Our love was completely broken into pieces

1: Mam 15 lat ;D
2. Pamiętniki Wampirów. :D
3. Z TVD to jest oczywiście Klaus, a z Zmierzchu Emmett.
4. Wampir <3
5. Z TVD nie lubię Eleny, a z Zmierzchu Edwarda.
6. Nie mam swojej ulubionej piosenki ;D
7. Oczywiście taka jest natura wampira ;D
8. Klaus i Caroline <3
9. Hmm.... Tajemny krąg <3
10. Nie wiem. :D Lubie pisać i się tak jakoś złożyło, że zaczęłam ;D
11.  Położę się do łózka założę słuchawki i włączam muzykę :D


Zostałam nominowana przez Irmina z bloga Klaus & Caroline Only love is real

1. Mam 15 lat ;D
2.Mam 3 rodzeństwa. 
3. Film hmm.. Kot w butach <3
4. TVD
5. Oczywiście ;D To moje marzenie <3
6. Czytać i słuchać muzyki :D
7. czarny.
8. Nie wiem. Tak samo przyszło.
9. Ulubiona Klaus, najgorsza- Elena.
10. Jasne. Rozwala mnie :D 
11. Wizje w mroku ;D




Zostałam nominowana przez RemedyForMemory  z bloga Klaus & Caroline

1. Hmm.. Lubie czytać, śpiewać tańczyć.
2. Nie mam talentów ;D.
3. Prawie cały świat ;/ 
4. Szczerość i lojalność.
5. Zależy od nastroju :D
6. Pop :D ale lubie wielu wykonawow :
7. Moje łóżko w pokoju <3
8.Wszystko ;D Jest zabawne ;D
9. Chce być fotografem ;d i spotkać Josepha ;D
10. Bo jest sexy :D
11. Akcja Klausa z Caroline <3 

Zostałam nominowana przez Nathalie z bloga Klaroline Love

1. Hmm.. Lubie czytać, śpiewać tańczyć.
2. Joseph Morgan <3
3. Kot w butach <3
4. W Warszawie 
5. Mam 3 rodzenstwa. jedna siostre i dwóch braci ;D
6. opolskie
7. hmm.. nie wiem ;D
8. Eminem
9. Oglądam. Klaus<3
10. Fotografem :D
11. Tajemny krąg, Wizje w Mroku wiat Nocy <3

Moja nominacja : 


Moje pytania: 
1. Ile masz lat?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie??
3. Ulubiony kolor?
4. Ulubiona postać z filmów??
5. Ulubiona postać z TVD?
6. Dobry sposób na brak weny.??
7. Ulubiony paring z jakiegoś flmu lub serialu :D
8. Jak masz na imię?
9. Masz zwierzęta??:D
10. Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie?
11. Ulubiona piosenka .

PS: Rozdział będzie za niedługo. Tylko nie wiem czy po nim nie zawieszę bloga. Przykro mi, ale żeby dostać się do wymarzonej szkoły nie moge pisać bloga :(      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz