środa, 3 kwietnia 2013

o26 ,,Co stęskniłaś się za mną?"




On mnie kocha ♥

***********************

Klaus:

Stałem na środku ulicy. Była gwieździsta noc, dużo się zmieniło od kiedy wyjechałem z Mystic Falls. Te całe trzy miesiące żyłem tylko bawiąc się dziwkami i zabijając je na końcu. Nie interesowało mnie nic, prócz własnej dupy.
Patrzyłem tak w niebo i czekałem, aż znów podejdzie do mnie jakaś głupi i naiwna niunia. Poczułem mocne szarpnięcie do tyłu. Blond loki otarły mi się o ramię.
- Co ty odwalasz? To mój teren.- powiedziałem.
-Tak mnie interesuje twój teren jak zeszłoroczny śnieg.
-Caroline. Co stęskniłaś się za mną? 
-Hmm.. Czyżbym wyczuła sarkazm? Tak, tak się za tobą stęskniłam, że dźgnęłam się kołkiem. Nie bądź śmieszne mam Cię gdzieś.
-Amm.. Nasza lalunia wyłączyła emocje. jakie to smutne i żałosne.
-Amm.. Nie wyłączyłam tylko nie lubię Ciebie.  
-Uu. Zabolało.- zacząłem się śmiać.
-Dobra skończ już i nie bądź jeszcze bardziej żałosny.
-To po co tutaj przyjechałaś?
-Po co? Wyjechałam na weekend z twoim bratem.
Zatkało mnie, który z moich chorych braci by tutaj z nią wyjechał.
Nikt nie wiedział gdzie jestem, to musiał być czysty przypadek.
A ja wiem,  że ma wyłączone emocje i kłamie, czuję to.
-Ta niby jaki idiota by Cię chciał? 
-Twoje riposty nie robią na mnie wrażenia. - odburknęła - Z Kolem, arrr.. on bez ubrań jest jeszcze bardziej sexy od Ciebie. Mógłbyś się wiele od niego nauczyć.
Znów mnie zatkało. Ta jasne bo jej uwierzę, że Kol jest lepszy ode mnie w tych rzeczach. 
-Jakoś wtedy tego nie mówiłaś.
-Bo wtedy nie znałam twojego braciszka, a teraz wiem o nim więcej i wiem, że przy nim to jesteś do dupy.
Zbliżyłem się do niej. Chwyciłem ją w tali i mocno przyciąłem swoje usta do jej. 
Całowałem ja z siła, zacząłem rozpinać jej koszulę, lecz ona odtrąciła mnie.
-Lepiej Ci teraz? Zrozum to ja Cię nie chcę , czuję do Ciebie takie obrzydzenie.
 -Myślisz, że ci uwierzę? Wiem jaka jest prawda, sama się jej wyrzekasz. Myślisz, że tak jest, a tak naprawdę pociągam Cię i chcesz, żebym cię teraz pocałował.
-Jak chcesz, ewentualnie w tyłek możesz mnie pocałować.
Obróciła się i poszła w drugą stronę.

Caroline:

Co on sobie myślał? Zachował się jak palant. Kiedyś go zabiję i nie obchodzi mnie to, że pewnie ja też zginę. Kol czekał na mnie za rogiem.
Zaraz rzuciłam mu się na szyję i zaczęłam całować, wiedziałam, że Klaus idzie za mną i mnie obserwuje.
Zaczęłam zdejmować mu koszulkę, ręce zatopiłam w jego włosach, a nogami objęłam go w pasie. Po chwili poczułam silny wiatr. 
Kol przycisnął mnie do muru, po chwili ktoś skręcił mu kark.
-Jesteś z siebie dumny? -zapytałam i zdjęłam koszulkę. -Niby masz wyłączone emocje, a tak za mną latasz.
-Robisz to specjalnie. Wzięłaś jako pachoła mojego brata. Nie wtrącaj w to jego ok? To nasza walka. -skończył.
-UUu.. tak się ciebie boję.
Po chwili poczułam jak coś wbiło mi się w szyję i ten ból, który paraliżował całe moje ciało.

**********************
Hej :* Teraz będę częściej pisać notki :D. Widzę, że jeszcze 11 osób czyta moje wypociny ♥ Wielkie dzięki ;D Teraz będę pisac bo pod koniec kwietnia mam egzaminy :D Zapraszam na mojego drugiego bloga gdzie jest nowa notka  ♥ DRUGI BLOG ♥. Pozdrawiam ♥  

14 komentarzy:

  1. Wow! Nie wiem co napisać <3 Pewnie słyszałaś/czytałaś już dużo synonimów od słowa "fantastyczne" ale ja i tak napisze to co myślę:
    Fantastyczne, zaje*iste, Cudowne, Przepiękne, Magiczne, Epickie... No kurde nie wiem co jeszcze :D Mogłabym ci tak pisać w różnych językach (gdybym znała jakiś jeszcze od angola, polaka i niemca :D" <3 Codo normalnie <3 Nie spodziewałam się Kola ale ok :D Jest genialne i tyle...Co ja poradzę, że zakochałam się w twoim cudownym blogu? <3 Mam nadzieję, że dodasz w miarę szybko a jeśli będziesz miała czas to skomentuj mojego :*
    Pozdrawiam, czekam i zapraszam do siebie :*
    http://carolineiklaus-loveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaus vs. Caroline? Tego jeszcze nie było! Klaus & Caroline owszem, ale VS.! Świetnie! Czekam na nn. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały rozdział! Coś jest w tej kłótni między Caroline i Klausem, ale od razu widać, że próbują się uporać z uczuciem do siebie,ale nie potrafią.
    Całkowicie nie spodziewałam się Kola, ale mi się spodobało:D Klaus się moooooocno wkurzył. Co teraz zrobi z Caroline? Błagam pisz szybkoooo;D
    Pozdrawiam ;*
    Ps.: Na http://blood-angel-damonamelia.blogspot.com/ nowy rozdział. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z radością ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy rozdział.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger ;)
    http://klaroline-tvd.blogspot.com/
    http://the-story-of--my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww...<3 Nic dodać nic ująć :*
    Czekam niecierpliwie i bardzo się cieszę z nowych rozdziałów jakie się szykują :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! :* czekam na nn

    zapraszam do mnie ! :D

    http://claus-i-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super exstra.
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły na moim blogu http://klaroline.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zostałaś nominowana do Libester Award. Szczegóły na moim blogu. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cię!
    Zależy Ci na wyjątkowym wyglądzie twojego bloga? Chcesz mieć idealnie pasujący szablon? Interesujesz się grafiką? Zapraszam do The Spiral Graphic, szabloniarni w której tworzymy z pasją i wkładamy serca w nasze prace. Wpadnij, nie pożałujesz.
    (nabór na Spiral został otwarty, jeśli robisz grafikę, zgłoś się)
    Pozdrawiam, Ada Howard [www.the-spiral-graphic.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :) informuj mnie i jak byś mogła czytaj mój :)
    http://love-hate-fun-vampiry-klaus-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia nota byla 3 kwietnia 2013 r. wiec juz chyba nie napiszesz wiecej. Szkoda :'(
    Zaczela sie teraz tyle dziac.
    chodz w to nie wierze mam nadzieje ze wrocisz

    OdpowiedzUsuń